[Toksin punca penyakit? BERBEKAM SECARA KONSISTEN SEBULAN SEKALI DAPAT MEMBANTU ANDA JADI LEBIH SIHAT] Daripada kajian-kajian perubatan, penyakit yang singgah dalam tubuh individu itu berpunca daripada toksin. Ia diumpamakan seperti sampah yang menyebabkan tiga pembuluh darah iaitu ateri, vena dan kapilari menjadi sempit dan lemah hingga tidak mampu menjalankan tugasnya dengan sempurna. Ketiga-tiga pembuluh darah ini jika disambungkan akan menjadi sepanjang 96 kilometer. Ia perlu dibersihkan bagi membolehkan ia mengalir dengan lancar. Apabila darah tidak dapat mengalir dengan sempurna, ia tidak dapat menghantar oksigen dan pemakanan yang diperlukan ke seluruh organ-organ tubuh. “Apabila semakin banyak toksin dalam badan, oksigen akan bertambah kurang. Ini menyebabkan orang yang sakit akan bertambah-tambah sakit sekiranya sel-sel dalam badan tidak mendapat nutrien dan oksigen yang cukup,” Apa yang membezakan setiap pesakit ialah tempat-tempat toksin itu berkumpul hingga menyebabkan pelbagai penyakit datang seperti gout, kencing manis, jantung, darah tinggi dan buah pinggang. Jika toksin banyak berkumpul di kepala, sakit kepala mudah datang, akan cepat mengantuk, tumpuan akan hilang, susah untuk tidur dan pelupa hingga menyebabkan darah tinggi dan akhirnya strok. “ Cara untuk membuang toksin ini dengan cara membuang darah kotor yang terkumpul. Semakin banyak darah kotor yang dibuang semakin lancar dan bersih darah yang tinggal dan penghantaran oksigen dan pemakanan dalam tubuh akan berjalan lancar. Kami turut menyediakan khidmat jurubekam wanita khusus untuk pelanggan-pelanggan wanita kami. Rawatan saya bermula seawal jam 10 pagi. Anda tak perlu bersusah payah hendak ke pusat rawatan saya. Biarlah saya datang kepada anda. Pakej rawatan saya: A) PAKEJ JIMAT Rm110 utk 22 cups SEORANG. LEBIH JIMAT DAN BANYAK POIN DAPAT DIBEKAM. #bekam overhoul dari kepala hingga kaki disyorkan juga untuk yang kali pertama berbekam [HARGA BIASA RM15 – RM20 satu cup @ RM440 UNTUK 22 CUPS] (jurubekam #wanita juga disediakan) [sejak 2013 kami telah membekam ribuan pelanggan lelaki dan wanita, terima kasih kepada pelanggan tetap kami yang membuat rawatan konsisten setiap bulan] B) PAKEJ POWER 30 CUPS [TAMBAHAN POIN SAKIT LUTUT] RM150 C) PAKEJ DOUBLE OVERHOUL 44 CUPS [TAMBAHAN POIN SAKIT LUTUT + KAKI + TANGAN] RM220 Appointment bekam sms/whatsapp NAMA-ALAMAT-TARIKH-MASA BERBEKAM KE 017-237 8001 JEHAN RAWATAN BEKAM AZ-ZAHRA SEJAK 2013!! #LIKE & SHARE| JOM SEBARKAN SUNNAH NABI SAW Add Wechat / Instagram : Jehan799


[Toksin punca penyakit? BERBEKAM SECARA KONSISTEN SEBULAN SEKALI DAPAT MEMBANTU ANDA JADI LEBIH SIHAT]

Daripada kajian-kajian perubatan, penyakit yang singgah dalam tubuh individu itu berpunca daripada toksin. Ia diumpamakan seperti sampah yang menyebabkan tiga pembuluh darah iaitu ateri, vena dan kapilari menjadi sempit dan lemah hingga tidak mampu menjalankan tugasnya dengan sempurna.

Ketiga-tiga pembuluh darah ini jika disambungkan akan menjadi sepanjang 96 kilometer. Ia perlu dibersihkan bagi membolehkan ia mengalir dengan lancar.

Apabila darah tidak dapat mengalir dengan sempurna, ia tidak dapat menghantar oksigen dan pemakanan yang diperlukan ke seluruh organ-organ tubuh.

“Apabila semakin banyak toksin dalam badan, oksigen akan bertambah kurang. Ini menyebabkan orang yang sakit akan bertambah-tambah sakit sekiranya sel-sel dalam badan tidak mendapat nutrien dan oksigen yang cukup,”

Apa yang membezakan setiap pesakit ialah tempat-tempat toksin itu berkumpul hingga menyebabkan pelbagai penyakit datang seperti gout, kencing manis, jantung, darah tinggi dan buah pinggang.

Jika toksin banyak berkumpul di kepala, sakit kepala mudah datang, akan cepat mengantuk, tumpuan akan hilang, susah untuk tidur dan pelupa hingga menyebabkan darah tinggi dan akhirnya strok. “

Cara untuk membuang toksin ini dengan cara membuang darah kotor yang terkumpul. Semakin banyak darah kotor yang dibuang semakin lancar dan bersih darah yang tinggal dan penghantaran oksigen dan pemakanan dalam tubuh akan berjalan lancar.

Kami turut menyediakan khidmat jurubekam wanita khusus untuk pelanggan-pelanggan wanita kami.

Rawatan saya bermula seawal jam 10 pagi. Anda tak perlu bersusah payah hendak ke pusat rawatan saya. Biarlah saya datang kepada anda.

Pakej rawatan saya:

A) PAKEJ JIMAT Rm110 utk 22 cups SEORANG. LEBIH JIMAT DAN BANYAK POIN DAPAT DIBEKAM. #bekam overhoul dari kepala hingga kaki disyorkan juga untuk yang kali pertama berbekam

[HARGA BIASA RM15 – RM20 satu cup @ RM440 UNTUK 22 CUPS] (jurubekam #wanita juga disediakan) [sejak 2013 kami telah membekam ribuan pelanggan lelaki dan wanita, terima kasih kepada pelanggan tetap kami yang membuat rawatan konsisten setiap bulan]

B) PAKEJ POWER 30 CUPS [TAMBAHAN POIN SAKIT LUTUT] RM150
C) PAKEJ DOUBLE OVERHOUL 44 CUPS [TAMBAHAN POIN SAKIT LUTUT + KAKI + TANGAN] RM220

Appointment bekam sms/whatsapp NAMA-ALAMAT-TARIKH-MASA BERBEKAM KE 017-237 8001 JEHAN RAWATAN BEKAM AZ-ZAHRA SEJAK 2013!!

#LIKE & SHARE| JOM SEBARKAN SUNNAH NABI SAW

Add Wechat / Instagram : Jehan799

By azlinda2

Leave a comment